Kodėl verta rinktis būtent mus?

Tyrimais grįsta ugdymo praktika.

Esame inovatyvaus ugdymo turinio kūrėjai, mokslininkai, ugdymo srityje dirbantys daugiau nei 20 metų, ruošiantys pedagogus, išmanantys inovatyvias mokymo(si) strategijas, žinantys, kaip ugdyti skirtingo amžiaus vaikus. Be to, ne tik ruošiame pedagogus, dirbame su mokytojais, kuriame inovatyvias ugdymo priemones, bet ir atliekame mokslinius tyrimus ugdymo srityje.

Todėl pasirinkę mus, jūsų vaikai ugdymo praktikoje sulauks geriausiai pasiteisinusių, tyrimais pagrįstų, ugdymo sprendimų, padedančių išmokti lietuvių kalbą. Mūsų komandą sudaro kompetentingų mokytojų ir lietuvių kalbos mokslininkų komanda, kuri geba pritaikyti užduotis pagal vaikų kalbinių gebėjimų lygį. Komandos nariai yra  ne tik mokytojai praktikai, bet ir šioje srityje dirbantys mokslininkai, kurie kuria užduotis bei atlieka tyrimus, kaip tokias veiklas supranta vaikai. Atkreipiame dėmesį, kad parengta medžiaga orientuota į tai, kaip padėti vaikui išmokti kalbos. Siūlome ne vieną alternatyvą ir sprendimą, kuris padės vaikams aktyviai vartoti kalbą bei įsidėmėti sudėtingesnius lietuvių kalbos atvejus.

Komanda, kuri įkvepia mokytis

Mūsų platformoje veiklas su vaikais veda inovatyvius ugdymo būdus gerai išmanantys, motyvuoti, žingeidūs, norintys kurti ir tobulėti ikimokyklinio ir pradinio ugdymo, kalbinio ugdymo, istorijos, meninio ugdymo  mokytojai, orientuoti į kiekvieną vaiką, gebantys parinkti kiekvienam vaikui tinkamus ugdymo būdus bei mokymosi medžiagą.

Kvalifikuoti pedagogai dirba pasitelkdami kūrybiškumą, smalsumą, susižavėjimą ir nuostabą keliančius ugdymo metodus. Taip mokymosi procesas  virtualioje aplinkoje tampa kokybišku, įtraukiu ir atitinka šiuolaikinius ugdymo principus. Vystant  kalbinę ir kultūrinę tapatybę, pedagogai:

Kuria ir adaptuoja mokymosi turinį nuotoliniam mokymui, atsižvelgiant į individualius besimokančiojo poreikius.

Naudoja skaitmeninius įrankius interaktyviam ir patraukliam lietuvių kalbos mokymui (pvz., interaktyvios pratybos, virtualios diskusijos, kūrybinės dirbtuvės).

Skatina mokinių domėjimąsi lietuvių kalba ir literatūra per aktualias, mokiniams artimas temas

Ugdo raštingumo, kūrybinio ir kritinio mąstymo įgūdžius

Vertina mokinių pasiekimus ir teikia individualizuotą grįžtamąjį ryšį

Ugdymo vadovai

Linas Jašinauskas

Švietimo srityje dirbu daugiau nei dvidešimt metų. Esu ugdymo programų, mokymo priemonių mokiniams ir metodinių leidinių mokytojams autorius. Pastarąjį dešimtmetį aktyviai dalyvauju Lietuvos švietimo stebėsenos kūrimo darbuose. Kasmet visoje Lietuvoje, kaip vertintojas, stebiu mokytojų vedamas pamokas, aptariame jų kokybę, teikiu rekomendacijas tobulinimui.

Darbas bendrojo ugdymo mokykloje, o nuo 2010 m. – dėstymas aukštojoje mokykloje bei dalyvavimas nacionaliniuose ir tarptautiniuose švietimo projektuose suteikė galimybę pažvelgti į vaikų ugdymą iš įvairių perspektyvų.

Per daugiau nei du dešimtmečius sukaupta istorijos mokytojo, aukštosios mokyklos dėstytojo ir mokslininko patirtis paskatino imtis svarbaus tikslo – puoselėti ir stiprinti lietuvybę pasaulyje. Kartu ieškoti atsakymo į klausimą: ką reiškia būti lietuviu gyvenant kitoje šalyje?

Tikiu, kad lituanistinė mokykla „Vaikų kelias į Lietuvą“ padės vaikams ne tik išmokti lietuvių kalbos, bet ir pažinti Lietuvos istoriją, kultūrą, gamtą bei suprasti, kad būti lietuviu pasaulyje  yra svarbu, smagu ir šaunu.

Daiva Jakavonytė-Staškuvienė

Daugiau nei 20 metų kuriu lietuvių kalbos priemones vaikams nuo ikimokyklinio ugdymo iki 5 klasės. Esu įvairių kalbėjimo, klausymo, skaitymo rašymo lietuvių kalba užduočių, vadovėlių autorė. Vienas iš žinomiausių mano darbų (kaip bendraautorės) yra vadovėlių komplektas 1-4 klasių mokiniams  lietuvių kalbos ir literatūros mokymo priemonė TAIP! Be to, šioje srityje dirbu giliai, nes parengtos priemonės yra paremtos naujausiais ugdymo mokslų tyrimais, išbandytos praktikoje. Pagal tai yra parengta mano ir bendraautorių daugiau kaip 50 mokslinių publikacijų šioje srityje, kuriose analizuojama, kaip vaikai mokosi lietuvių kalbos, kas jiems padeda išmokti bei kokių patiria iššūkių mokydamiesi.

Esu socialinių mokslų, edukologijos mokslų daktarė, daugiau nei 15 metų dirbu pradinių klasių mokytojų rengimo studijų programoje universitete. Taip pat esu pradinių klasių mokytoja-ekspertė, dėl šios priežasties konsultuoju ir vertinu pradinių klasių mokytojų praktinę veiklą ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje.

Manau, kad turima patirtis padės kurti nuotolinės mokyklos „Vaikų kelias į Lietuvą“  turinį, palaikyti ir motyvuoti kiekvieną  komandos ir bendruomenės narį, o besimokantiems sudarys galimybę išmokti lietuvių kalbą.

Jolita Kudinovienė

Esu socialinių mokslų, edukologijos mokslų daktarė, turiu daugiau nei dviejų dešimtmečių patirtį aukštojo mokslo ir švietimo srityje.

Nuosekli ir įvairiapusė profesinė veikla leidžia man sėkmingai derinti akademinį ir praktinį požiūrį į ugdymo procesą. Mano pedagoginė veikla glaudžiai susijusi su moksliniais tyrimais, kuriuose daugiausia dėmesio skiriu veiklos tyrimais grįsto mokymo(si) stiprinimui, socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymui, edukacinių projektų plėtojimui.

Dalyvauju nacionaliniuose ir tarptautiniuose projektuose. Ši nuosekli pedagoginė ir mokslinė veikla leidžia man reikšmingai prisidėti prie šiuolaikinio švietimo kaitos ir mokytojų rengimo tobulinimo.

Tikiu, kad profesionali ir kūrybiška mokyklos „Vaikų kelias į Lietuvą“ komanda padės kiekvienam vaikui atrasti, puoselėti ir išlaikyti lietuvių kalbą kaip neatsiejamą kultūrinės tapatybės dalį, nepaisant gyvenamosios šalies.

Pamokos vaikams ir suaugusiems

Teikiamos paslaugos ir kainos

Siūlome jums grupines ir individualias pamokas, pritaikytas jūsų poreikiams

Kalbos mokėjimo lygis nustatyomas pirmųjų susitikimų metu.

Grupinės pamokos

1 kartas per savaitę

Individualios pamokos

1 kartas per savaitę

Pamokos suaugusiems

1 kartas per savaitę

Visi pamokų laikai nurodyti LT laiku. Daugiau informacijos skiltyje Ugdymas arba el. paštu vaikukelias@gmail.com